keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Suomesta on lyhyt matka Lappeenrantaan


Olen asunut täällä jo viisi kuukautta, mutta mietin vieläkin joka päivä, missä olen. Kävelen kyllästymiseen asti Hämeenkatua enkä silti ole huomannut Iittalan Outletia. Ahdistun aina kun opettaja kommentoi opintopäiväkirjaani, kuitenkin vastaan edelleen hymyihin. En kirjaudu kauppakorkeakoulusta enkä muista salasanaani, koska vaihdoin sen juuri tänään. Kerroin kahdelle henkilölle Sauli Niinistön kampanjan budjetin. ”Faudel joutuikin vaalien takia epäsuosioon”, kirjoitin. Äänestinkö väärin? Miksi en lue enemmän? Minusta on härskiä mainostaa elokuvateattereissa. Se poika katsoi minua kysyen ”Hymyileekö tuo nainen minulle?”. Käännyin pois. Suomessa ei ole Stockmannia. Minun on herättävä 9.30. Ystäväni hammasharja lavuaarini reunalla. Huhtikuussa katsomme Titanicin ja hiukseni tuoksuvat yhä Provost’lta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti